Whirlpool MWPN 3391 SX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool MWPN 3391 SX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

q*******@g******** 23-06-2023

Te lage max. temperatuur

Geschreven voor: Whirlpool MWPN 3391 SX

Niet goed, ik kan tijdens gebruik van hete lucht niet de temperatuur regelen. Dan helemaal opnieuw instellen, gaat weer opnieuw het programma starten met nu andere temperatuur. Hoe kan je dan een product goed bakken????
Ook bij pizza bakken met hete lucht blijft de bodem spierwit, bovenkant is dan goed.
Bij 6th sense kan ik niet bij pizza bakken het gewicht veranderen. Bovendien is de rand van de pizza dan te droog en de binnenkant nog niet gaar.
Temperatuur bereik te laag om brood te bakken, max 200 graden.
Als ik dit allemaal eerder had geweten had ik nooit deze combi magnetron gekocht. Ik ben erg teleurgesteld.

Minpunten

• Te lage max. temperatuur
  • Instellingen niet te wijzigen tijdens februik
  • Vastgestelde programma waardeloos

Valk, J 22-03-2020

Prima combi oven

Geschreven voor: Whirlpool MWPN 3391 SX

Prima combi oven, alleen erg robuust als deze losstaand neergezet word, vraagt veel ruimte. Nu vrijstaand ingebouwd.

Pluspunten

• Oven
  • 1000 watt magnetron

Jose Karlik 21-09-2019

Grill

Geschreven voor: Whirlpool MWPN 3391 SX

Heb de combimagnetron drie dagen en ben van alles aan het uitproberen , ik wilde groente roosteren maar de grill kleurt niet rood . Dus de groente kleuren niet , en vlees ook niet . Heel jammer . Spijt van de aankoop .

Mr Ed 04-03-2019

Fijne Magnetron van Whirlpool

Geschreven voor: Whirlpool MWPN 3391 SX

Een fijne magnetron met duidelijke gebruiksaanwijzing en een hoog bedieningscomfort. Zelfs stomen is mogelijk! Zeer veel mogelijkheden en een mooi uiterlijk. Ik bak nu meer als ik ooit in mijn leven heb gedaan.

Merdie 03-03-2019

Grote inhoud. Crispfunctie werkt goed. Goed in te stellen.

Geschreven voor: Whirlpool MWPN 3391 SX

Het is een lekkere grote oven. Makkelijk te bedienen. Mooi. Ik vind de klep prettiger dan een deur. Ik heb tot nu toe twee nadelen ontdekt. De oven gaat maar tot 200 graden. dit is wel op te vangen door een langere tijd in te stellen, maar toch. En het voorverwarmen duurt lang. Het is zelfs zo, dat als hij aangeeft klaar te zijn met voorverwarmen en je maakt een bedieningsfout, waardoor je weer moet voorverwarmen, dat weer tussen 10 en 15 minuten duurt. Terwijl hij nog heet is.

Pluspunten

• Grote oven.
  • Crisp en stoomfunctie.
  • Makkelijk te bedienen.
  • Grote klep.

Minpunten

• Max. 200 graden.
  • Lange opwarmtijd.

Vera 01-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Whirlpool MWPN 3391 SX

Het is een geweldig product, maar ik ben in drie maanden tijd al tot 2 x toe het houdertje met de drie wieltjes moeten vervangen. De wieltjes liggen steeds los. Ik denk dat de roterende glazen plaat te zwaar is voor dit apparaatje.

Kobus 08-01-2019

combi magnetron, oven en grill

Geschreven voor: Whirlpool MWPN 3391 SX

mooi apparaat mooi vorm gegeven en mooie uitstraling, super handig en duidelijke beschrijving van de vele mogelijkheden

Thuisgebruiker 02-10-2018

Voorverwarmen kan niet worden uitgeschakeld.

Geschreven voor: Whirlpool MWPN 3391 SX

Bij de functie hetelucht 40 graden - 200 graden kan het voorverwarmen NIET worden uitgeschakeld. Ook kan het voorverwarmen los niet worden ingesteld zoals op oudere modellen wel. En de in de handleiding snelle voorverwarmfase genoemd duurt bij mij 13 minuten!!! Voor mij geen dure Whirlpool meer als zulke basale functies ontbreken en slecht werken.

Ook meerdere berichten gestuurd naar de klantenservice .. en na 2 maanden wachten vooral bericht gekregen dat voorverwarmen bij de hete lucht functie echt niet kan worden uitgeschakeld. Dit ondanks aanwijzingen in de handleiding waaruit zou blijken dat dit wel het geval is. Ik denk dat ik het apparaat binnenkort ook bij de vuilnis zet. (nu een half jaar oud)
En dan geen Whirlpool meer.

Pluspunten

• Crisp functie

Minpunten

• Voorverwarmen kan niet worden uitgeschakeld
  • Trage voorverwarmtijd 13 minuten

Karel 16-07-2018

WHIRLPOOL MWPN 3391

Update.

Nu een halfjaar in bezit de magnetron WHIRLPOOL MWPN 3391.
Na 3 maanden maakte de oven kortsluiting en deze moest besteld worden wat meer dan 3 weken kon gaan duren.
Ik ging daar niet mee akkoord en wilde dat deze omgeruild zou worden daar ik anders te lang zonder magnetron zou zitten.
Na dat de omgeruild was kreeg ik op deze telkens de melding F2E1.
Weer de monteur geweest en wist niet wat het was.
Was zelf al aan het zoeken gegaan en vertelde dat het aan toetsenbord lag.
Na dat de monteur een paar kabeltjes los had gemaakt zou het probleem opgelost zijn.
Hij durfde het paneel er niet uit te halen daar er anders beschadigingen zouden ontstaan.
Maar nee het probleem is weer terug.
Ook zou men bij Whirlpool de klantenservice moeten verbeteren omdat daar mensen zitten die liever hebben dat je niet bel.
Ook ben ik niet tevreden over de grill.
Deze wordt wel warm maar gloeit niet op zoals je van een verwacht.
Ook daar weet de monteur geen oplossing voor omdat ze nooit geen magnetrons repareren.
Het liefst zou ik deze magnetron in de container gooien.
Ik had meer verwacht van een magnetron van Whirlpool voor dat geld wat ik betaald heb en zeker van de service.
Krijg zelfs geen reactie van Whirlpool.
Voor mij geen Whirlpool meer.

Pluspunten

Minpunten

• Veel
  • Grill werkt niet
  • Oven werkt niet zoals het hoor
  • Magnetron geef telkens fout melding

Karel 28-03-2018

WHIRLPOOL MWPN 3391

Geschreven voor: Whirlpool MWPN 3391 SX

Magnetron maak veel lawaai.
Grill gaat niet rood gloeien bij grill stand waardoor een rollade niet bruin wordt.
Mail gestuurd naar Whirlpool nooit geen antwoord gehad.
Gebeld met Whirlpool met de vraag of de rood op gloei of niet,antwoord weten we niet.
We kunnen wel een afspraak maken maar als het niet aan de magnetron lig moet men wel de voorrij kosten betalen € 108.
Goede service.
Andere magnetrons die heb gehad gloeide de grill wel op.
Spijt van deze magnetron.
Hiervoor ook een Whirlpool magnetron gehad die wel goed was.
Dus voor mij nu geen Whirlpool meer.

Pluspunten

• Bediening

Minpunten

• Magnetron maakt herrie (brom)
  • Grill gloei niet rood op